perjantai 24. huhtikuuta 2009

Fakta haaste!

Aurinkoinen haastoi minut.
Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

1. Olen 170 cm pitkä. Pidän pituutani ihan hyvänä. En liian lyhyt enkä liian pitkä

2. Minulla on ruskeat hiukset, aina ponnarilla, silmälasit. Siniharmaat silmät ja suppu suu ;)

3. En juuri koskaan meikkaa

4. Rakastan musiikin kuuntelua ja laulamista

5. Pidän kissoista, en vain voi niitä Juhan allergian takia ottaa

6. Suklaa on suuri riipuvuuden aiheeni. Nyt olen koittanut suklaan syöntiä vähentää. samoin karkin.

7. Pidän rennoista vaateista jotka ei kiristö ja purista. En seuraa muotia juuri lainkaan vaan pukeudun niinkuin itse tykkään.

8. lempivärini on vaaleansininen, vaalenapunainen, lila

9. Tykkän juoda kahvia joskin liiasta kahvin juonista saan joskus maha puruja..

10. perheeni on minulle tärkein maailmassa

11. En ole käynyt laivalla ja kerrankin vain ulkomailla

12. Olen nettiriioouvainen ;)

No tässä näitä jotain faktoja minusta =)

Haastan viisi seuraavaa

Timantti

Peikkotyttö

satu

Anuradha

sari

Ei kommentteja: