perjantai 2. syyskuuta 2011

Perjantai..

Perjantai. Taas. Äkkiä on mennyt tämäkin viikko. Eipä mitään ihmeempää tänne rintamalle. Juha on vie Aatun kanssa mökillä ja minä olen isompien kanssa tolsaknnut kotona. Mukavan rauhallista ollunna aamusin kun muksut on mennyt kouluun. Järjetellyt ja siivoillut paikkoja. Tai ihan laiskotellut ;) Ei ole ollut kiire mihinkään. Mukavaa siis. Nyt saa äiti tämän illan ainakin nauttia ihan omasta suerasta kun neiti ja Poju meni mummin luo yökyläilemään. ♥ Eipä mulla suuria suunnitelmia. Ilalla saunaa ja jos jotain telkarista jaksais kahtoa ja sitten nukkumaan. Pikkasen on ramaseva olo, mut jospa sitä saisi nukuttua hyvin.
Kun mulla ei sen kummepaa asiaa niin laitanpa tänne perjantain  piristykseksi vähän kuvia..



Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!
ja Muistakaa osallistua Arvontaan!
-Taika-

4 kommenttia:

Titta kirjoitti...

Oi, ihana kiireettömyys! ...kuulostaa hyvälle. Mä toivottelen sulle taas sitten ihanaa viikonloppua itsesi kanssa! :)

Hanna kirjoitti...

Rentoudu nyt oikein kunnolla! :) Ihanaa viikonloppua!

Riitta Sinikka kirjoitti...

Ihanaa viikonloppua,toivottelee romulyyli-riitta.

Melissa kirjoitti...

Kauniita kuvia :)