lauantai 28. huhtikuuta 2012

Ihan Helmi ♥

Ihana Aurinkoinen aamu. Piti aamu kahvitkin terasilla juoda ja kuunella musiikkia omasta puhelimesta. Olen itse myös aivan myyty Robinin biiseihin. Varsinkin tämä Ihan helmi joka keroo lapsen suhteesta äitiin on aivan tavattoman koskettava. ♥ Hieno biisi, kannattaa kuunnella

Ihanaa ja auringoista viikonloppua kaikille
-Taika- 



Nään sun silmistä sä haluut kysyä,
Et miks mä olen taas nii levoton
Mutta mistä tietäisin, mitä sulle vastaisin,
Kaikki ajatukset levällään kun on

Vaikka voisit niin luulla,

En mä pahaa tarkoita,
Jos ovelta sut käsken häipymään
Vaikka koetat piilottaa, sun tunteet maskin taa,
Joskus kyyneleitä nielevän sun nään

Vaik en koskaan sanokaan,

Arvata sun pitäis vaan
Sä oot ihan helmi äiti kuitenkin
Vaik en koskaan sanokaan,
Mä sun neuvos talteen paan
Sä oot ihan helmi äiti kuitenkin

Nään sun silmistä, et aina ymmärrä

vaik kovasti sä tahdot yrittää
Silti älä huoli hei,
Mikään hukkaan mene ei
Sillä huolenpitos ihon alle jää

Vaik en koskaan sanokaan,

Arvata sun pitäis vaan
Sä oot ihan helmi äiti kuitenkin
Vaik en koskaan sanokaan,
Mä sun neuvos talteen paan
Sä oot ihan helmi äiti kuitenkin

Äiti, älä luovuta

Vaik on raskasta
Ja kapinoiden joskus luotas meen
Kyl sä varmaan tiedät sen,
Mikään paha oo mä en,
Vaikka monta hölmöilyä vielä teen

Vaik en koskaan sanokaan,

Arvata sun pitäis vaan
Sä oot ihan helmi äiti kuitenkin
Vaik en koskaan sanokaan,
Mä sun neuvos talteen paan
Sä oot ihan helmi äiti kuitenkin

Vaik en koskaan sanokaan,

Arvata sun pitäis vaan
Sä oot ihan helmi äiti kuitenkin
Vaik en koskaan sanokaan,
Mä sun neuvos talteen paan
Sä oot ihan helmi äiti kuitenkin

8 kommenttia:

Riitta Sinikka kirjoitti...

Oi,miten ihana! Meni kylmät väreet.En ollut kuullutkaan tätä.

Riitta Sinikka kirjoitti...

Pitää vielä lisätä, noihin "kylmiin väreisiin", että tietty hyvässä mielessä. Tää on jotenkin niin liikuttava ja koskettava!

Hanna kirjoitti...

ihanat sanat tuossa :)

Anonyymi kirjoitti...

Aiva ihana kappale, kyyneleet valu kun kuuntelin... Jotenkin kosketti tätä teinien äitiä:)

Anonyymi kirjoitti...

Tuo kappale on kyllä hyvin osuva näin äiti-ihmisenä :)Ihana aamuhetki sinulla <3 Aurinkoisia päiviä lisää kiitos! :))

Taina kirjoitti...

meillä ei voi robinilta välttyä! ;)
mukavaa vapun aikaa!

Kata kirjoitti...

Todella koskettava laulu.<3Kiitos kun jaoit tän.:)

Auli kirjoitti...

Vau! Hieno kappale, vaikken ehkä ikäni puolesta ole ihan Oskarin ihailijaikäryhmää, mutta kun olen äiti tämä kolahti kyllä!