maanantai 2. toukokuuta 2011

Tukka pohdintaa..

Uutta tukkaa tässä olen miettinyt. Kesäksi oisi kiva saada uusi look. Jotenkin en tykännyt tästä uudesta väristä kun tyvestä näyttää ihan eriväriseltä kun latvoista. Päässä on pysörinyt sivuotsis, kun tuota otsatukkaa ei minulla ole ollut miljoonaan vuoteen. Joten oisi kivaa vaihtelua. Muutaman kuvan googlasin että millainen voisi olla kiva. Kertokaahan tekin mielipiteenne omasta suosiksitanne.
1.
Tämä on kovasti mieleen. Värikin on just mun tyylinen.
2.
Ihana Sarah jessica. Ihan näin vaalita ei mulle kiitos. Mutta kiharat on kivan näköiset.
3.
Tämäkin on ihana. Tosin mulla ei ole näin pitkiä hiuksia tällä hetkellä
4.
Tässäkin ihanan punertavat hiukset ja kihartuva tyyli
Tässäpä nää pari kivaa tyyliä. Kertokaa toki mistä te tykkäätte.
Tänään on ollut hurjan kylmä päivä, palelin ihan kauheesti ulkona. Ääntä ei meinaa tulla kunnolla. No jospa ei kauan tarteis kähistä. Tänään ollaan sitten virallisesti työttömiä kun kävin työkkäriin ilmoittautumassa. Saa nähdä mitä sitä alkaa sitten tekemään ja millasta työtä löytää. Houbsou että jotakin.
Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!
-Taika-

9 kommenttia:

Lady kirjoitti...

Sun profiilikuvan perusteella mun valinta uudeksi tyyliksi olisi tuo ensimmäinen. :) Olisi erilainen, mutta kuitenkin aika klassinen eikä ehkä liian pomppaava esimerkiksi punaisuudessaan.

Anonyymi kirjoitti...

Sulle voisi sopia toi eka tai kolmonen.Tykkään niistä tosi paljon.

Täälläkin oli tänään aika viileä ilma.Mutta mukavaa viikkoa sulle♥

Anonyymi kirjoitti...

Ykkösen kannalla olen minäkin :)

Mukavaa alkanutta viikkoa! :)

S kirjoitti...

Itselläni on tuollainen kuin ykkönen, mutta vaalea ja liputan sen puolesta; helppo ja kiva.

Taika kirjoitti...

Kiitti kaikille vastauksista! Toi ykkönen oli se munkin suosikki mutta tahtosin vielä kysyä muiltakin..
Ihanaa että jaksoitte vastata ♥

Hanna kirjoitti...

Ykkönen miustakin paras, sopis varmasti siulle! :)

KAKKUKAHVI¤ kirjoitti...

joo mie vastasin kanssa että ykkönen ;)
ihanaa tätä viikkoa ;)

Viola kirjoitti...

mun ehdoton lemppari on kyllä toi eka, malli sekä väri miellyttää! :)

Luna

Mafalda kirjoitti...

Mulle leikattiin kans uus malli..päältä lyhyempää ja sitten pituutta jätettiin,kyl on helppo pestä ja pistää vaan hiukka vaahtoo,lakkaa ja sähköisyyden esto suihketta=)...Mul viel permistä,niin vetää kivasti laineellekki=)