sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Ihana Tunnustus!


Sain ihanan tunnustuksen Tuulettarelta! Lämmin kiitos!!
Tunnustuksen saajan on paljastettava itsestään kahdeksan totuutta!

Minun 8 tunnustusta!
  1. Olen luonteeltani kiltti, mutta joko joku uhkaa perhettäni tai minua näytän kynteni ja murisen ;)
  2. Rakastan kissoja. Itsekkin tahtosin olla kissa joka loikoilisi päivät pitkä auringossa. Juhan allergian vuoksi meille ei kissaa kyllä voi hankkia
  3. Oikea nimeni alkaa T kirjaimella.. Monelle se ei taida olla yllätys =D
  4. Minulla ja siskolla on 7 vuotta ikäeroa, nykyään tulemme hyvin toimeen vaikka näemmekin harvoin. Siskon kanssa on kivaa viettää aikaa useamminkin.
  5. Inhoa kalan hajua yli kaiken, mutta kalasta pidän jos se joku minulle tekee. Myöskään kalaan en vapaaehtoiseti tahdo käsin koskea..
  6. Laulan vain ollesani yksin, joksus harvoin saatan laulaa muidenkin kuullen. Rakastan laulamista kuitenkin paljon ja joskus pienenä haave ammattini olikin laulaja
  7. Olen aika ujo ja arka vieraassa seurassa. Tutussa seurassa ääntä kyllä lähtee tarvittaessa. Ja höpötän paljon
  8. Rakastan suklaata! =D

Ja minulta tämän saa seuraavat ihanat blogit!

Peikkotyttö

Kakkukahvi
Kata
Lady
Oman kodin onnea
Susanne
Vaahteramäki
Meidän perhe

10 kommenttia:

KAKKUKAHVI¤ kirjoitti...

Wau!!!!suuri kiitos;) vastaan kun olen koneella..olen. nyt kännykällä ja tää bloggaus on vähä hankalampaa.....

Heidi - omankodinonnea kirjoitti...

Ihania tottuksia!:) Kiitos paljon tunnustuksesta!<3

Anonyymi kirjoitti...

Voi kiitos tästä ihanasta tunnustuksesta :)Ja kaunista kevättä!♥

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kaunis <3

Lady kirjoitti...

Kiitos, kiitos! <3
Tartun tähän pian. :)

Susanne kirjoitti...

Lämmin kiitos tunnustuksesta:)
Ihanat tunnustukset sinulla!:)

Mukavaa alkanutta viikkoa!

Anne kirjoitti...

Kiitokset tunnustuksesta.Tartunkin toimeen saman tien :)

Suffeli kuvailee kirjoitti...

annoin blogissani tunnustuksen siulle takaisin ;)

Hanna kirjoitti...

KIITOS! :) Hauskoja paljastuksia.

Marika kirjoitti...

Tuo viimeinen kohta eli numero kahdeksan osuu ja uppoaa minuunkin.. :D