keskiviikko 14. lokakuuta 2009

ruusuinen tunnustus


Sain ihanan ruusuisen tunnustuksen kaimaltaTaikalta ja Peikkotytöltä

Kiitos molemmille kovasti tästä

Saatuaan tämän palkinnon täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:

1. Kiitä sitä, jolta sait tunnustuksen.
2. Kopioi kuva ja liitä blogiisi.
3. Laita linkki, keneltä sait tunnustuksen.
4. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä.
5. Anna tunnustus seitsemälle.
6. Linkitä nämä blogissasi.
7. Kerro näille seitsemälle tunnu


Tässä minun 7 asiaa

1. pelkään korkeita paikkoja ihan kamalasti. En mene korkeisiin paikkoihin kovin mielellään

2. Rakasta suklaan syöntiä liikaa =P

3. Olen melkoinen koti kissa ja viihdyn liiankin hyvin.

4. Olen joissakinn asioissa taika uskoinen ;)

5. Haluaisin omistaa kissan

6. Vietän aikaani liiaksi koneen äärellä *se nyt ei ole salaisuus*

7. Olen joskus liiankin kitti ihminen

Minuta saa tämän

KAHVETTA ;)

Enkelin silmin

Hannan keittiössä

Kotiäidin elämää

Sadun - Sivusto

Sateenkaaren tässä päässä

Tupun tarinoita

1 kommentti:

Pink Links kirjoitti...

Kiitos, että kerroit palkinnosta!

Meissä on paljon muutakin samaa kuin nimi.

Vastauksesi kaikki muut kohdat paitsi ensimmäinen vastaus ovat suoraan minun elämästäni:)