tiistai 20. heinäkuuta 2010

Minä ♥ uusi laukku

Ostin vähän aikaa sitten itselleni uuden laukun. Pitkään olen etsinyt itselle uutta isompaa laukkua ja viimein löysin Citimarketista tämän ihanuuden ja olin myyty. Oli vielä niin hyvä tuuri että laukku oli alennuksessa. Jäi silti maksettavaa vähän reilu 20 euroa. Joka tietty mua hirvitti koska en paljon yleensä tuhlaile. En ole katunut että ostin laukun. Niin ihana ja kaunis se on. Tässä muutamia kuvia lukusta ja sen sisällöstä ;)



Laukku on ruskea varmaankin tekonahkaa. Just sopiva muto ja pysyy hyvin olkapäällä. Tuossa laukussa lukee Celite collection. Ei sano minulle mitään.



Ei taaskaan mahdottomasti tavaraa laukkuun ole eksynyt. Ihme ja kumma. perus jutut laukusta siis löytyy. Kännykkä, rahapussi, avaimet,aurinkolasit ja busiaikataulut


Nyt onnistuin löytämään itselle alekorista puuterin ja huulikiillon. Vaikka en meikkaa kovin paljon olen kuitenkin näitä aina hiukan sipaissut iselle jos johonkin ihmisten ilmoille lähtee. Tulee mukava olo kun etes vähän jotain laittaa ;) Hakusessa olisikin meikkipussi käsilaukkuun.


Avaimet edelleenkin odottaa avaimenperää. Miksi en löydä siihenkään kivaa??


Pieni vihko laukussa on myös. halusin vähän isomman muistikirjan laukkuun. Sitäkin siis etsimme ;)



Anopilta sattui löytymään ruskea rahakukkaro. Oisiko joku lehden mukana saatu tilaaja lahja mutta passasi niin hyvin mun kassin kanssa♥



1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kiva laukku ja pientä tavaraa siellä♥Kiva,että joskus tekee tollasia hyviä löytöjä.