sunnuntai 13. joulukuuta 2009

Antti tuskua ♥






3 kommenttia:

Krista kirjoitti...

Wau,kun ihania Antin musaa,tykkään kovasti!:)Ihana Antti Tuisku ja Fanitan häntä koko sydämestäni!Meen muuten Helmikuussa Antti Tuiskun ja Anna Abreun yhteiskeikalle,mut eniten tykkään Antista!Mulla on Antin kaikki cd.t.Antti Tuiskusta tykkään!♥OOt tosi ystävällinen ihminen!♥Halauksin:Krista

Kirsti kirjoitti...

Kuuntelin nämä kaikki,Antilla on hyvä lauluääni.Tyttäreni kautta olen kuunnellut häntä ja monia muitakin laulajia. Ja yllätyksekseni pidän monista ja huomaan olevani musiikin suhteen "kaikkiruokainen".
Olen toisen tyttäreni kautta tutustunut blogiisi aiemminkin,ja heti pidin tästä,kirjoitat lapsistasi ja tekemisistänne kivasti.
Olen avannut kokeeksi blogini,olet tervetullut sinne.

Anonyymi kirjoitti...

Moi Taika<3

Kiva kun pistit tänne Antti Tuiskun lauluja.Kaikki olivat kivoja.
Erityisesti mun lemppari joululaulu on toi:"Sydämeeni joulun teen".
Kuuntelinkin sitä tässä just yksi päivä Antti Tuiskunkin laulamana:)

Kiva postaus!